jennieahlund.blogg.se

Förkylning

Kategori: Allmänt

Praktiken igår gick bättre än vad jag trodde. På morgonen kände jag mig jätte hängiga och hade ingen ork, kände mmig lite darrig och yr men efter några timmar så blev jag lite piggare och dagen gick bra. Tur de är en rätt lugn praktikplats jag har. :-)
 
Idag mår jag sämre, men jag är ledig och de känns väldigt skönt att få vila upp sig i två dagar innan jag har praktik igen på lördag och när jag slutar där ska jag ara chaufför och iväg på motorrevyrocken. Ska bli kul men kommer bli en långdag på lördag och jag hoppas att jag är lite piggare tills dess. Så behöver dom här två dagarna att vila upp mig lite på. Idag tänker jag inte göra många knop, ska mest bara ligga i soffan och vila upp mig och imorgon kan jag förhoppningsvis hitta lite ork att plugga. Skulle behöva de. Vill ju även bli frisk för att kunna träna, har nästan inget annat i huvudet just nu. 
 
Ska krypa ner under filten i soffan igen och dra igång någon film och bara vila, 
 
Hoppas alla har en bra dag! och att ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: