jennieahlund.blogg.se

Nattpass

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på praktiken och har ett nattpass. Kommer nog bli en jobbig natt då jag inte sov så länge imorse och kunde inte sova nå mitt på dan.

Hade besiktnings tid idag 8.20 så va tvungen att kliva upp, annars hade jag kunnat sovit länge idag. Men de va bara att kliva upp och åka och besikta bilen som även gick igenom med.mindre fel som ska åtgärdas. Skönt att slippa besikta om.
När jag hade beslutat bilen, så åkte jag till mor och far och fick frukost där och pratade lite. Åkte sen hem och tog med mig datorn till sängen och kröp ber under täcket för att försöka sova, men även fast jag låg från ca 11 till 16 så halvsov jag en timme resten av tiden va jag klar vaken. När sambon kom hem klev jag upp och gjorde proteinbars och proteinbollar. Middag och sen va de typ dags att åka hit. Får väl se on jag håller mig vaken. Annars får min handledare väcka mig ;-)


Fick lite mysigt sällskap i sängen först av Cassi och sen av Pigge. Båda.va väldigt gosiga idag. Pigge är oftast de men Cassi lägger sig sällan på en, men idag kom hon och klättrade över mig och la sig på benet :-) Mysigt. Men även om jag hade kurrande katter i sängen, kunde jag inte somna.

Bara 6,5h kvar nu.

Hoppas alla sover gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: