jennieahlund.blogg.se

Igång igen

Kategori: Kondition

Fyra veckor praktik och nu har jag påsklov och under dom här veckorna, så har jag förutom ett försök att jogga och ett zumbapass så har jag inte tränat något alls. Men nu är jag igång igen, känns de som. 
 
Jag har fått tillbaka lite motivation och jag hoppas att de håller i sig den här gången. Har tränat två dagar i rad nu och de känns bra. 
 
I Måndags provade jag jogga 1km först och sen körde jag styrka hemma. Blev lite med egen kroppsvikt och kettlesbells och så vände jag ett mindre tracktordäck.
1km är inte mycket men jag har usel kondition och blv riktigt glad, när jag klarade 1km på mitt andra försök att jogga iår. De brukar kunna ta tid annars.
 
 
 
Igår så provade jag jogga igen men med väldigt tunga ben, för jag hade träningsvärk efter måndagens träning. Så de gick inte riktigt lika bra. Kom ca 2km på 18minuter. Inte så nöjd, men men, Nya tag bara. Joggade tills sambon plockade upp mig, då han var på väg hem från jobbet.
 
Ikväll ska jag göra lika dant. Fast funderar på att springa en minuters intervaller. Så vi får väl se hur de går ikväll. Har ont i knät också, så de kommer nog bli jobbigt och göra ont. Men jag ska göra ett försök i alla fall. Får se hur långt jag hinner idag.
 
Ska byta om nu.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: