jennieahlund.blogg.se

Smärta, plugg och träningsplannering

Kategori: Gym

Nu har jag bestämt mig att de blir tabata fram till efter påsklovet och efter de ska jag börja gymma igen, men fram tills dess blir de tabata. Jag ska försöka köra de 3gånger i veckan till en början i alla fall och sammanlagt 20min. 4min tabata 1min vila x4 = 20min. Jag hoppas jag klarar de. Som de känns nu vill jag men samtidigt är jag rädd att jag ska ha så ont i ryggen att jag inte klarar de. Men ska göra ett försök i alla fall.
 
Morgoncardio kommer jag börja med imorgon och den kommer jag köra på gymmet tills praktiken sen kommer jag försöka köra så mycket cardio som jag har möjlighet till beroende på när jag börjar på morgonen. Är så morgon trött så vet inte om jag skulle palla att kliva upp halv fem, fem tiden ochh köra cardio men vi får se. 
 
Dagen har spenderat med ond rygg, träningsplanering och plugg. Även med en katt som löper och knappt är tyst och väldigt gosig just nu. Lite jobbigt men hon ska ha väldigt mycket uppmärksamhet emellanåt och man blir rätt störd när man försöker koncentrera sig på något. Plugganet går inte så bra men de går frammåt en vecka till så kanske jag är ikapp..
 
Nu ska jag ta och plocka undan och sen mysa ner mig i soffan med sambon och mysa :-)
 
Hoppas alla haft en bra Söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: