jennieahlund.blogg.se

Sista veckan

Kategori: Allmänt

God morgon!
Ny vecka och nya möjligheter!

Sista veckan på praktiken denna vecka, känns lite sisådär. Känns bättre att ha praktik än att vara i skolan, men vi har ju i alla fall en vecka lov innan skolan börjar igen. Skönt.

Den här veckan har jag två långpass och ett nattpass att se framemot. Min lärare i psykiatri 2 kommer på besök idag också och de gruvar jag mig lite för. Men min handledare verkar tycka de går bra för mig, så då gör de väl de också hoppas jag. Vi får se vad dom säger, när läraren kommer efter lunch.

Hoppas på att vara någorlunda pigg ikväll, när jag kommer hem också. Så jag orkar köra ett kort pass i alla fall innan jag måste sova. Måste upp tidigt imorgon för att besikta bilen och sen hem och sova igen för att orka med natten. Men först ska jag ta mig igen de här passet.

Ha en bra måndag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: