jennieahlund.blogg.se

25/2

Kategori: Allmänt

Dagarna går alldeles för fort samtidigt som dom går alldeles för sakta. Dom går för fort för att jag ska hinna både vila och plugga så mycket som behövs och där emellan ska jag vara i skolan och hinna laga mat och så också. Egentligen skulle de ha behövs städas lite här hemma också men finns ingen ork till de. 
 
Började dagen med skola och sen hem och sova någon timme för att jag orkar inte mer än halva dagarna just nu. Är glad att jag tar mig någorlunda bra fram till lunch innan illamåendet och huvudvärken blir för stark och jag behöver vila/sova en stund. Önskar jag slapp de helt och kunde sätta mig och plugga direkt jag kom hem men så är de tyvärr inte. 
 
Sitter och pluggar nu i alla fall och har gjort de ett tag. De går segt men frammåt i alla fall och man får väl vara glad för de lilla.
 
Bestämt mig för att de inte blir någn träning denna vecka i alla fall för jag behöver plugga istället. Ska försöka ta tag i de igen nästa vecka då de även är lov.
 
Ska fortsätta plugga en stund till innan hjärtat kommer hem. 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: