jennieahlund.blogg.se

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt

Tänkte skriva lite om dom senaste dagarna. I Fredags blev de en rätt så lugn dag, va bättre i förkylningen men inte helt hundra. Så blev mycket ligga i soffan och kolla på film och ta de lugnt bara. På eftermiddagen/kvällen så grillade vi för första gången i år och även första gången på våran nya grill som sambon fått i tidig födelsedagspresent. Min tanke var att han skulle grilla och jag skulle fixa salladen och klyftpotatisen och så, men de slutade med att jag gjorde alltihop och han satt och drack öl i solstolen. De blev även en tidig kväll för mig i fredags då jag skulle upp klockan 6 på lördagmorgon.
 
 
Tänt grillen :-)
 
Riktigt gott blev de :-)
 
Lördag morgon som sagt ringde klockan 05.56 och jag klv upp på engång och började fläta håret för att de skulle bli bra inför kvällen. Sen var de bara att åka iväg till praktiken. Var ett långpass 7.40-21.00 men jag hade bett lite snällt om att få sluta tidigare och de fick jag. Så slutade 1,5-2timmar tidigare. Åkte och köpte pizza och hem och käka den med sambon och hann vila ca 10minuter innan de var dags att sätta fart och göra mig iordnning för att åka på motorrevyrock. Skulle även hämta upp folk innan. Även fast jag var trött efter praktiken, så blev de en bra och rolig kväll :-)
 
Dålig bild, men så såg jag ut i lördags fast lite mindre fluffigt. Blev lite för mycket när jag tog ur flätorna men efetr att ha kammat igenom med lite vatten blev de bra. Men har tyvärr ingen bild på de.
 
 
Igår/Söndag blev de en väldigt lugn dag även fast jag va nykter och körde på lördagen så va jag riktigt trött. Ibland känns de nästan som de är värre att vara chaufför än att dricka dagen efter. Så de blev en dag på soffan. Lugnt och skönt. Några filmer och bara ta de lugnt. SKönt de å. 
 
De va min helg de.
 
Hoppas alla haft en toppen helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: