jennieahlund.blogg.se

Rubrik.....

Kategori: Allmänt

Nu var de några dagar sedan jag skrev här igen. Men de har inte hänt så mycket och motivaationen för skrivandet har inte varit på topp heller. Men förra veckan bestod mest av att plugga. Så de va ju inte så roligt.
 
Helgen bestod av att ta de lugnt och umgås med sambon och att månads handla, så nu behöver vi bara handla basvarorna kan man väl säga och de känns ju väldigt skönt. PLanering för hela månaden är gjord också, så nu slipper jag tänka på de. BAra att kolla i pärmen och sen göra och komma ihåg att ta fram frysvaror kvällen innan eller på morgonen. som jag brukar vara rätt dålig på. Men jag lär mig väl. 
Resten av helgen var lugn.
 
Nu är de ny vecka och jag har lov. För mig kommer lovet bestå av en hel del pluggande och sen försöka få även lite vila. Ska även försöka komma igång med träningen. Men de började tyvärr inte så bra idag i alla fall. Haft ont i magen större deleb av dagen och ryggen och huvudet är ju inte bra heller. 
 
Sitter och kollar på Tjockare än vatten nu och sen ska jag sova. 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: