jennieahlund.blogg.se

Februari

Kategori: Allmänt

Har inte skrivit mycket här men tänkte skriva lite kort om hur de gick i Februari. 
 
Februari var verklingen inte min månad. Jag började med att vara förkyd en vecka och de innebar ju ingen träning, sen när jag äntligen blev frisk så fick jag ny smärtlindring att prova. Den här gången fick jag smärtlindring genom plåster och av dom blev jag illamående och fick världens huvudvärk och nackont men ryggen blev bättre. Med tanke på att jag blev illa mående och hade sådan huvudvärk, så klarade jag knappt av att träna då heller. Så under Februari har de bara blivit något enstaka pass på crosstrainern inte mer. Synd nog. Jag är inte speciellt nöjd med resultaten heller. Men de är i alla fall lite minus på vågen och någon centimeter minus runt midjan, men de hade kunnat vara bätte men de är bara att kämpa vidare och hoppas på att Mars blir bättre.
 
 
 
Är glad att de finns fler sätt än bara vikten man kan se resultat på även om jag är gärna vill se resultat på vågen. Bilden ovan är skillnaden från 1Januari till 28Februari. -6cm, inte mycket men de är minus i alla fall och även om jag är missnöjd, så får jag väl vara nöjd med de lilla. För de är ju minus i alla fall. Vikten den tiden är -5,5kg. 
 
 
Nu ska jag försöka göra Mars bättre och se till så de blir mer minus. Bara att KÄMPA!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: