jennieahlund.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag va de dax för jobb igen 14-22. Inget jag egentligen såg jättemycke fram emot men jag tog mig genom passet och de gick bra. Men vart så skönt att ha haft två lediga dagar, så va väl kanske de som gjorde att de inte va så roligt att åka och jobba idag. För annars trivs jag ju rätt bra på jobbet. Nu är de bara fyra pass kvar också innan jag slutar. Känns sisådär, har ingen som helst lust att börja i skolan igen. Men om ett år är jag färdig utbildad uska och de känns ju skönt. Så får man se vad man hittar på efter de. FInns så mycke jag vill men de kan vi ta en annan gång. 
 
Innan jobbet så hände de inte så mycket, Vaknade vid tio tiden tror ja, minns inte riktigt och låg och drog mig ett bra tag. Mamma kom in efter en stund och frågade när jag började för hon ville äta på donken. Egentligen ville hon inte ha maten utan de är glasen hon vill ha. Så åkte in och köpte lite donken käk och sen hem igen och käka och sen va de bara att åka till jobbet. 
 
Så de har inte hänt så mycket idag egentligen. Pratade med en underbar vän på vägen hem. Tänk att en person kan göra en så glad!
 
Nu ska jag snart krypa ner under täcket och försöka sova. Imorgon är en ny dag med jobb 14-22 igen. Hade på ett sätt önskat att jag hade något morgon pass kvar men samtidigt ger de mer perngar att jobba kväll :-) Så man får tänka på de sättet istället, 
 
Nä, ta och göra sig klar för sängen så man orkar jobba imorgon..
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: