jennieahlund.blogg.se

Blodcirkulationstränare

Kategori: Allmänt

Då är dagen gått mot sitt slut. Snart är en ny dag, som jag inte riktigt ser framemot men bara att bita ihop.
 
Dagen började med skola och sen hem och sova en stund och försöka bli av med huvudvärken, men som tyvärr inte riktigt fungerade. Men lyckades vakna till efter 1,5timmes sömn och startade datorn med mp3 filer med uppläsning av de jag ska ha omprov i på Torsdag. Vet inte om något gick in men de va ett försök i alla fall. Plockade lite på rummet och har sen vilat en stund till men inte sovit nå mer. 
 
Provade mammas födelsedagspresent idag också en cirkulationstränare. Man sätter fötterna på den och den vibbrerar typ. Finns olika nivåer på den. Finns även som små lappar man kan sätta vart man vill som ger samma effekt, men jag provade bara plattan idag. Va skönt att sitta med fötterna på den i 30minuter. Men har nog bättre blodcirkulation i vänster fot och underben än i höger. För i höger kändes de väl hela tiden men inte alls lika mycket i v'änster.
På mamma har den fungerat väldugt bra och hon har börjat kunna sova på nätterna utan att vakna och ha ont. De är nog bland dom bästa presenterna hon fått skulle jag tro. Hon behöver den verkligen. Jag skulle nog behöva en jag också. Men dom är dyra. Men de blir kanske någongång i framtiden, man vet ju aldrig. Får se hur jag känner mig imorgon. Hon sa att de märktes mer dagen efter att den hjälpt. 
Min smarta ide att gå ihop och köpa den. I julklapp ska hon få en salva som ökar blodcirkulationen och som är bra att använda till apparaten. (Så jag hoppas att mamma inte läser min blogg nu, men tror inte ens hon vet att jag har en ;-)   )
 
 
Ligger i sängen nu och borde egentligen sova men ligger och lyssnar på fläkten till luftvärmepumpen. Nu när de har blivit kallt låter den ännu mer än den gör resten av året. Så kommer inte bli lätt att somna. Om de ens blir någon sömn. Har vart med om de förr. Men måste klara av att vara i skolan 8-15 imorgon så skulle verkligen behöva riktigt med sömn. För natten till idag har jag inte haft de. Hade ont när jag vaknade också. Klarade mig knappt till tolv idag, så de känns inge vidare de här. Ska till massören på fredag och få biolight behandling i alla fall och de känns skönt. Så slipper jag smärtan några dagar igen. 
 
Måste väl försöka sova om jag ska få nå sömna alls inatt. Blir att slå på lite avslappning och hoppas på att somna till de.
 
God Natt och Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: