jennieahlund.blogg.se

Dålig sömn

Kategori: Sjukhus och smärta

Hur ska jag stå ut fram till klockan tre? Jag har ingen aning just nu. Ryggen gör ont, nacken gör ont och eftersom att nacken gör ont så har jag en fruktansvärd huvudvärk och så blir jag bara ännu tröttare. Hade svårt att sova och kollade på klockan sista gången vid ett tiden men låg vaken ett bra tag till efter de och har även vaknat några gånger i natt.
Sov så bra ett tag men de har börjat gått utför igen. Beror antagligen på stressen och smärtan. Frågan är ju hur länge till man orkar stå ut. Är inte långt kvar i skolan nu men en heldel uppgifter som ska in. Så vi får väl se. Flera av dom måste vara inne senast på Fredag. För några av lärarna ska sätta betyg i helgen, så de blir roliga dagar framöver nu känns det som med plugg.
 
Imorgon eftermiddag kommer jag knappt hinna plugga heller då vi ska ner till Gävle och kolla på hockey. Som vart bestämt för länge sen. Men bara att bita ihop.
 
När jag kommer hem blir de en tupplur och sen plugga hela kvällen. Blir väldigt osocial mot Fredrik men han får stå ut. 
Kan man inte få lämna iväg uppgifterna till någon som skriver dom åt en och så läser man igenom dom sen innan man skickar in dom ;-) Skulle vara så mycket lättare ;-P
 
 
Som ni säkert förstår så sitter jag i skolan nu och har just nu pykiatri. Intressant ämne egentligen men eftersom varken ork eller koncentration riktigt finns så är det svårt att göra något. Ska försöka snart men får väl se hur det går. Har inte så mycket annat val, Skulle egentligen behöva åka hem nu på engång och sova en stund och sen sätta mig med de här. Har lektion på eftermiddagen annars hade jag nog gjort de. Tankarna försvinner alldeles för lätt bort på annat.
 
Åhh....Vad ska jag göra? Hur ska jag få kroppen och huvudet att lugna ner sig och kunna koncentrera mig på de här?
Så less nu... 
 
 
Nä, ska göra ett försök till att koncentrera mig på psykiatrin nu och uppgiften om psykoser.
 
 
 
Hoppas alla ni därute har en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: