jennieahlund.blogg.se

Får man inte plats i knät, får man lägga sig på smalbenen istället

Kategori: Allmänt

Började dagen med att försova mig även fast jag hade sovmorgonen. Men inte sovot så bra inatt. Efter skolan så åkte jag till älsklingen och slängde mig på soffan med Cassi på magen och slocknade direkt. När jag vaknade vid sex tiden så blev de middag och sen har jag suttit och pluggat sen dess. Hade sällskap av två mysiga katter ett tag men dom gick sen. 
 
 
Pigge ville ligga i knät när hon kom till soffan men då hade jag datorn i knät så hon la sig istället på smalbenen. Va mysigt men blev tungt efter ett tag speciellt när hon började glida ner mellan och satte klorna i ena foten på mig. Men hon låg ju och snarkade så jag kunde ju inte knuffa bort henne.
 
Va väldigt segt att komma igång med pluggande i början men kom igång bra sen, men nu har jag fastat på sista frågan på en uppgift. Funderar på att hoppa till en annan och kolla på den igen sen. Får se hur jag gör.
 
Väntar på att hjärtat ska komma hem också men han blir sen, då det hände en sak på jobbet för honom. Som tur gick de bra men han blir sen. Tur jag har katterna som gör mig sällskap i alla fall när han inte är hemma. Men jag hoppas han kommer snart..
 
Ska försöka skria lite till innan han kommer hem och de är dags att gå och lägga sig även om jag borde ligga redan nu. Men har ändå svårt att sova när han inte ligger i sängen och så måste jag få in några uppgifter. Så kan lika gärna sitta uppe och skriva till han kommer hem i alla fall.
 
Hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: