jennieahlund.blogg.se

Fredag den 13

Kategori: Allmänt

Satt och skrev till två inatt och kom la mig kvart över två. Fick ungefär halva arbetat klart i alla fall. Klockan ringde 05.06 imorse och jag kan lova att jag inte var speciellt pigg då. Tur va att F jobba förmiddag så han skulle upp samma tid och kunde se till så att jag kom upp.
 
Eftersom att jag inte visste hur vägen till bussen var så gick jag i tid och fick stå och vänta på bussen i 20minuter. Kallt va de också. När jag satt på bussen så chansade jag och ringde till en klasskompis och frågade om jag fick åka med henne och vilken tur jag hade,så fick jag de. Så slapp jag gå från busshållplatsen till skolan istan. Skönt. 
 
Började skoldagen med Etik och människans livsvillkor som vi har grupparbete i och sen hade jag omprov som jag idag klarade. Sen slutade vi. 
Jag tog bussen till massören och fick biolight behandling, sen kom F och hämtade mig och vi åkte och handlade. 
 
När vi kom hem plockade vi upp alla varor och gick och la oss en stund. F plockade mina ögonbryn som han gnäller på att jag inte sköter. Men varför ska jag göra de när jag har honom till de? ;-) Sen slocknade vi och sov nog lite över en timme innan vi vaknade av att min mobil ringde. Jag har varit fruktansvärt trött hela dagen och de kanske inte är så konstigt eftersom att jag knappt sovit 2,5timme så. 
 
F gjorde middag och sen har vi kollat på, på tråket som de heter enligt mig men egentligen heter På spåret, vi har också kollat på musikhjälpen tror jag de heter. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det någon film. 
 
Skulle ha pluggat idag men mina ögon har varit påväg att gå i kors hela dagen så de har inte gott. Får bli plugga imorgon istället en stund. Imorgon är de även julbord med Fs jobb. 
 
Trevlig helg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: