jennieahlund.blogg.se

Huvudvärk och ont i hela kroppen

Kategori: Allmänt

Andra dagen jag är hemma från skolan idag. Har huvudvärk och ont i hela kroppen. Är inte bara den vanliga smärtan heller utan trötthets smärta i hela kroppen att något är fel. Är nog nå virus som inte riktigt vill bryta ut ännu. Känns just nu som de vore bättre om den bröt ut ordenligt och jag blev liggandes några dagar. Är typ liggandes nu också för de finns inte ork till något men de hade vart bättre om de bröt ut ordentligt på mig. 
 
Igår klev jag upp sex först men de ar bara att gå och lägga sig igen. Sov till halv tolv och sen låg jag bara i soffan hela dagen. 
Idag vaknade jag vid halv tio när Fredrik kom upp och pussade på mig och sa hejdå för han skulle iväg och hjälpa sina föräldrar att hämta nå dom köpt. Sitter i soffan nu och har fått i mig lite soppa, grönt te och citronvatten. Ska kolla om de är nå att se på tvn eller om jag hittar nå att kolla på datorn och försöka sova en stund.
Skulle behöva få lite plugg gjort också, men just nu finns de inge ork till de. Får hoppas på att orken kanske kommer tillbaka lite senare eller att jag är piggare imorgon och kan få något gjort. 
Blääää... Hatar att vara sjuk.
 
Ska krypa ner under täcket i soffan och vila nu.
 
Hoppas ni slipper bli sjuka.
 
Ha de bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: