jennieahlund.blogg.se

Julbord

Kategori: Allmänt

Igår var det julbord med Fredriks jobb. Vi åkte vid fyra tiden och hämtade en kollega till Fredrik och sen till deras chef. Satt där och pratade en stund innan de kom en buss och hämtade oss. Vi åkte till Albertina och åt. Jag har aldrig varit där tidigare mest för att jag inte tycker om fick och det är ju en fiskresturang. Men de är ju julbord som gäller nu, så det var ju inte bara fisk som severades. Fast jag provade några olika sillar och pepparlaxen, de smakade väl okej men inget jag riktigt tycker om än i alla fall. 
 
Det var trevligt där ute men väldigt trångt vid bordet. De var knappt så man kunde sitta och äta. De va jobbigt men det gick bra. Vi satt där i ca 2,5timme innan bussen kom och hämtade oss igen för att åka tillbaka till deras chef och fortsätta dricka och sitta och prata där. För mig blev det cola hela kvällen för jag körde. Vi hade möjligheten att ta taxi hem men de hade varit så jobbigt att behöva åka och hämta bilen idag. Skönt att kunna bara vara hemma idag och slippa åka någonstans. 
 
 
Bild på mig från igår..
 
De va trevlig kväll igår i alla fall! :-) Får väl se om jag vågar följa med nästa år igen ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: