jennieahlund.blogg.se

Lunchrast

Kategori: Skola

Då var det måndag igen och tillbaka till skolan. Har just nu lunchrast men  innan de hade vi Etik och människans livsvillkor och grupparbete. Vi kom rätt så långt idag i alla fall och har inte jätte mycket kvar. Lite skriva och sen power point som ska göras. Power pointen går ju rätt fort som tur är i alla fall. Min grupp ska redovisa på Onsdag.
 
Är väldigt trött idag också, förstår inte riktigt hur man kan vara såhär trött hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag sover heller. Sover ju antagligen alldeles för dåligt, när jag sover. Men kan inte göra så mycket åt de just nu. Både kropp och huvud är alldeles för stressad. Vill bara ha lov nu så man kan få vila upp sig lite och ta nya tag nästa termin. Känns skönt just nu att jag har valt att inte jobba på jullovet. Min kropp skulle inte klara det. Men har annat att göra också. 
 
Sitter nu och bara väntar på att nästa lektion ska börja. Specialpedagogiken och jag ser inte alls framemot det. Vill bara hem och lägga mig. Sista lektionen för idag i alla fall och jag hoppas att den inte håller på fram till tre som den egentligen gör men man vet aldrig med den läraren vi har. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa. 
 
När jag slutat och kommer hem ska jag slänga mig i sängen innan jag tar tag i alla måsten. Behöver de både för ryggen och för huvudet. Känns just nu som jag knappt kommer ta mig igenom lektionen för jag är så himla trött. Några hade ju redovisning på förmiddag på etiken och då var det knappt så jag orkade hålla ögonen öppna. Så vi får väl se om jag slockar eller om jag klarar av att hålla mig vaken några timmar till..
 
Hoppas dom sista timmarna i skolan går fort.....
 
Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: