jennieahlund.blogg.se

Plugg, Gävle, Brynäs, Plugg

Kategori: Allmänt

Ja som rubriken säger så är det hur min dag har sett ut idag och fortfarander ser ut.
 
Började som ni vet från förmiddagen att jag klev upp starx innan åtta och pluggade sen när Fredrik kommit hem och han hade duschat så var de bara att byta om och bege sig ner till Gävle för att gå på Jula och Biltema. Köpte vinterskor till oss båda. Sen var vi på Läkerol Arena och kollade på när Brynäs spöade Linköping. När vi sen skulle åka hem så blåste de väldigt mycket. De va F som körde men jag är åkrädd så var inte roligt att sitta bredvid och känna hur bilen svajade till då och då heller. 
 
Nu har vi kommit hem och F har krypit ner i sängen för att sova. Jag blir vaken några timmar till för att plugga. Druckit en kopp kaffe och snart två glass juice. Blir nog någon till kopp kaffe innan jag lägger mig skulle jag tro. Måste försöka göra klart och skicka in en uppgift i alla fall. Sitter fortfarande med samma och har skrivit ungefär två sidor nu. Sån jäkla svår uppgift och tar tid. 
 
Helst skulle jag krypa ner i sängen med F nu och somna i hans armar men de kan jag ju inte :-( När jag kan gå och lägga mig kommer han ligga och snarka och sova så gott och troligtvis med åtminstone en katt i sängen. Båda verkar ha följt med honom upp för ingen är här nere med mig i alla fall. Även om jag gärna hade haft sällskap. Tycker de är lite obehaligt att sitta i mörkret och lyssna på blåsten själv. Men jag får väl bita ihop.
 
Nedsläpp tredje perioden
 
Brynäs 3 - 0 Linköping
 
Klockan är ställd på 05.00 imorgon bitti också för att jag ska åka buss till skolan och sen åka buss till massören för att F kommer och hämtar mig sen. Dumt att åka två bilar. För vi ska handla när jag är klar där.
Kommer vara en zombie imorgon men de är väl något jag får ta. Får ta igen sömnen i helgen istället.
Tycker synd om F som ska behöva stå ut med mig imorgon bara och även lite synd om klasskompisarna som också måste stå ut med mig ;-)
 
Ska ta och skriva nu så jag blir klar någon gång.
 
Sov gott ni som kan och får!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: