jennieahlund.blogg.se

Pluuuuuuuggaaaaaarrrrrrr

Kategori: Skola

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Sitter och ska försöka få en uppgift klar som ska vara klar senast imorgon annars kommer jag inte få den med räknad i betygen sen. Är sen med den. Men de går så trökt och börja. Min hjärna fungerar inte som den ska och de hjälper ju inte att jag vet att jag har klantat mig och måste skynda mig in med fler uppgifter. Så less på mig själv. Ska sitta fram till Fredrik kommer hem i alla fall om 1-1,5timme. Förhoppningsvis har jag kommit igång då och kan avsluta den imorgon annars blir de inge fredags mys för mig imorgon kväll. 
 
Helgen kommer bestå av att plugga också. Så jag hinner ikapp inte många veckor kvar nu. Två efter den här bara vilket känns skönt men även mer stressande. Borde inte ens sitta här men kan inte riktigt låta bli. 
 
Nästa termin måste jag komma på någon bra lösning för hur jag ska ta mig igenom terminen bättre utan denna stress i alla fall.. Blir att börja planera noga igen då, dag för dag som jag gjorde ett tag. 
Efter jul är de en del annat som jag inte är riktigt van vid som kommer komma in i min vardag också men jag välkommnar de. Men mer om de när det börjar närma sig. 
 
Måste väl ta och försöka börja skriva nå nu också... 
 
Faan just nu hatar jag skolan.....................................
 
Negativt men ärligt.....
 
 
Hoppas alla har de bättre än mig just nu!

Kommentarer

  • Crazylicious säger:

    Usch, ibland har man bara inte motivationen... :(
    Sv: Jag håller med dig! Alla borde kunna hlr, vad många som kanske hade klarat sig då!

    2013-12-07 | 16:39:09
    Bloggadress: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: