jennieahlund.blogg.se

Skola

Kategori: Allmänt

Några dagar sen jag skrev igen nu. Men inte hänt så mycket. Helgen har mest besått av plugg. Vi provade även skotern och va en sväng och kollade till skogsmaskinerna på Fredriks jobb eller där dom stod i helgen. Vi va även en sväng på julmarknad i Lördags. Fanns inte så mycket men jag hittade en massageolje, Muskelgele hette den. Tror jag använt den förr och gillat den. Annars har det inte hänt nå i helgen. 
 
Snön kom ju i "mängder" i natten till Fredagen och under Fredagen. Jag hade tur och fick ta Fredriks bil till skolan som är stor och har fyrhjulsdrift. Min bil gick inte att komma från gården med. Hade vart hemma nästan hela veckan så ville inte missa i Fredags. Fredrik va jätte orolig och lite små sur tror ja på mig för jag var borta så länge för jag var och pratade med mamma och pappa och sen handlade jag efter jag slutat skolan och innan jag åkte till honom. 
Han var extra go när jag kom till honom så jag tror nästan jag ska ut och åka nästa gång de blir snöstorm också ;-)
 
 
Just nu sitter jag i skolan i alla fall och ska försöka skriva på en uppgift som ska vara inne imorgon får väl se om jag hinner. Bara läst lite men inte börjar skriva nå ännu. Så måste börja med de nu. Men så himla svårt. Längtar mest till lovet nu så man får vila upp sig lite. Men bara en och en halv vecka kvar nu innan vi går på lov. Så de är bara att kämpa på. Sista veckan med "riktiga" lektioner den här veckan också typ. Nästa vecka blir de mest utvärderingar och betygprat. Skönt de i alla fall..
 
Men ska väl ta och försöka komma igång nu i alla fall.
 
Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: