jennieahlund.blogg.se

Specialpedagogik

Kategori: Skola

Tog mig igenom skolan igår fram till vi slutade. De var kämpigt men jag tog mig igenom det i alla fall. När jag slutade åkte jag hem till Fredrik och la mig en stund. Satt sen och skrev typ en sammanfattning för vad jag ska plugga på inför morgondagens omprov i vård- och omsorgsarbete 2. När jag väl var klar med de var klockan nio och Greys Anatomy började och de programmet kan jag bara inte missa, så är det bara. Så jag kollade på de och duschade och la mig sen. Borde egentligen ha suttit vaken några timmar till och pluggat men varken huvudet eller kroppen hade pallat de. 
 
Klockan var ställd på sex imorse för att kliva upp och plugga men de gick heller inte så bra. Vaknade strax innan åtta och har sen dess suttit och pluggat. Föutom ett kort brejk för att möta Sven nere på macken och köpa handledsvärmare som hans fru har gjort. 
 
 
Har bara provat dom lite snabbt men dom kändes väldigt sköna.
 
Sitter igen vid datorn och lyssnar på musik och försöker skriva på en livsberättelse som vi ska skriva på Specialpedagogiken. Inte det lättaste kan jag säga. Skrivit en sida och har typ 5kvar att skriva. Suck. Måste ju leta massa info på internet om det också ju. Men ska försöka få in den här i alla fall innan vi ska åka ner till Gävle. På resan ner blir det att plugga till provet eftersom att det inte är jag som kör ner och så får jag sätta mig sent ikväll igen när vi kommer hem från hockeyn. 
 
 
Bara att kämpa på nu och få uppgifterna gjorda. 
 
Ha de bra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: