jennieahlund.blogg.se

S:t Lars

Kategori: Allmänt

Måndag igen då.
 
Började dagen med lite sovmorgon men vaknade också med huvudvärk. Tog mig iväg till skolan i alla fall eller inte skolan för vi skulle till S:t Lars kapell i Bollnäs på studiebesök. Va rätt intresant men jag fick försöka stänga av alla känslor. Gick rätt bra i alla fall.
 
När vi va klar där så slutade eller vi hade hemstudier. Åkte hem till älsklingen och han träffa honom en stund innan han skulle åka och jobba. Han har eftermiddag denna vecka. 
 
När han åkt till jobbet blev e två äggsmörgåsar och sen la jag mig med Pigge på magen och slockanade på grund av huvudvärken. Sov två timmar och när jag vaknade var de mörkt.
Blev lite middag och nu ska jag försöka att plugga lite men har fortfarande väldigt ont i huvudet och den här gången beror de inte bara på nacken och ryggen. De sitter i tinningarna nu också. Tror jag börjar bli sjuk eller nå. Men ska i alla fall sätta mig och göra ett försök till att plugga.
 
Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: