jennieahlund.blogg.se

Två in, tre + två kvar

Kategori: Skola

Två uppgifter inskickade tre + två kvar. Tre uppgifter som jag ska inte börjat med ännu, en som jag kommit mer än halvvägs på och en som jag måste komplettera. Ska börja med dom jag inte skrivit på nå ännu dom andra två måste jag nog ha hjälp med. Sen har vi ju prov på tisdag också som man måste plugga till.
Mycket kvar men dom största uppgifterna är inskickade nu i alla fall. Får väl se hur de går med dom. Känns inge bra just nu men får väl ändå försöka att hoppas på det bästa. 
 
Är så skoltrött så jag vet inte vad just nu heller men som sagt inte ens en vecka kvar nu. Slutar på Fredag kanske Torsdag och sen är det lov i nästan tre veckor. Får försöka vila upp mig då men har lite att göra då också. Har lite att göra till veckan också mer än att plugga men de är något ni får veta mer om sen. 
 
Lyckades klämma långfingret mellan skrivbordet och kontorsstolen nyss också. Hellskotta vad ont det gör, skulle inte förvåna mig om jag får blånagel nu heller med min tur.. 
 
Känns lite just nu som att de mesta går emot mig nu om jag ska vara ärlig. Men man får väl försöka kämpa. Snart ett nytt år med nya möjligheter...
 
Älsklingen började nyss med maten så jag ska ta och försöka hinna skriva några rader innan vi ska äta..
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: