jennieahlund.blogg.se

Ett tag sen

Kategori: Allmänt

Oj, en vecka sen jag skrev nu. Blogga är nog inte min grej men försöker kanske ett tag till innan jag ger upp. 
 
Har egentligen inte hänt speciellt mycket den senaste veckan heller. Bara jobbat typ. Klev ju på förra Söndagen och Av i Söndags eftermiddag.Så gjorde 8pass då och va ledig igår. De skulle vara en lugn slapp dag tänkte jag eftersom att jag kliver på idag och ska jobba 10dagar i rad nu. Men de blev inte riktigt som jag tänkt mig. Åkte för att hälsa på Ammi och prata lite skit, vi åkte sedan ut till Håkan och Carina och tänkte hälsa på Carina för Håkan va med Kenta i Hudik för att försöka fixa Ammis bil och få hem den för den gick sönder natten till Söndag. När vi kom till Carina ringde hon och kollade hur de gick för dom men de va bara att skrota bilen. Så de va bara för oss att sätta oss i bilen och åka till Hudik. Blev bjuden på donken sen och sen åkte vi tillbaka till Carina och hann prata lite då. Blev ju en rätt rolig resa i alla fall men inge vila. Tur jag kan slappna av och ränsa tankarna lite när jag sitter och kör. 
 
Nu är de bara att se fram emot att jobba 10dagar i rad. Tur de bryts av lite med trevligheter på Lördag i alla fall. Då jag ska köra på kvällen/natten på Bollnäs Summer Meet och få umgås med bästa gänget. Men ska även jobba inom de så kommer  nog vara rätt så trött. Men de kommer bli jätte kul i alla fall. Har längtat ett år nu. Bästa jag gör varje sommar. Är tredje året jag kör nu. 
 
En av Carina och Håkans mysiga katter:-)
 
Nä, men ska väl kanske ta och börja göra mig iordning och sedan åka.
 
 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: