jennieahlund.blogg.se

Full rulle men...

Kategori: Allmänt

Full rulle nästan i alla fall dom här två dagarna men tyvärr utan träning. 
 
Igår spenderade jag dagen med mina tremänningar. Vi va och badade och solade lite innan fryslortarna som jag märkte att dom va ville hem. Så vi åkte hem till dom och de blev lite bus och prat där. Sen när jag skulle hem plockade jag upp Sara och vi åkte hem till mig för att jag skulle byta om och för att sedan bege oss vidare till Anna. Där vi åt pizza och drack lite öl och vin och pratade. Riktigt trevligt hade vi och jag gör gärna om de. 
 
Från stranden :-)
 
Sara och Anna :-)
 
Någon gång ibland är väl okej ;-) Men blir väldigt sällan för mig... 
 
 
Idag så sov jag rätt så länge, typ tills de va dags att bege sig mot jobbet. Jobbade 12.30 - 21.00 och träffade sen en av mina tremänningar som bor i närheten av där jag jobbar och va vaken och ute. Träffade även deras pappa som va på besök. Va och kollade katterna hos en vän också som är utomlands just nu. Riktigt avis. 
 
Nu sitter jag hemma och nyss kommit hem nästan och tänkte planera lite inför veckan. Imorgon blir det i alla fall ett pass på gymmet med Annan innan de blir eftermiddags pass på jobbet.
 
Ha de!
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: