jennieahlund.blogg.se

INte så ofta

Kategori: Allmänt

Blir inte så ofta jag har tid att skriva här. Är väldigt mycke jobb just nu och kommer vara de fram till den 12/8 då jag jobbar sista passet. Har sammanlagt tre lediga dagar innan dess. Men bara två veckor kvar innan jag har 6dagar ledigt innan skolan börjar igen. Ska bli rätt skönt men ser inte fram emot skolan. Skulle hellre vara kvar och jobba där jag är nu. Men de går ju tyvärr inte. Så bara att stå ut med skolan ett år till. Sen får man se vad som händer. 
 
Träning blir de ingen alls pga att jag jobbar så mycket och sover för dåligt så jag har ingen ork i kroppen eller hividet när jag slutar jobba och måste ta alla chanser jag får till att vila. Men om två veckor ska jag försöka ta tag i de igen när jag slutat jobba. Skulle behöva träna nu också men de är svårt när orken inte finns. 
 
Har vart på Bollnäs Summer meet med bästa gänget också men tänkte skriva om de en annan dag när jag orkar. 
 
Tänkte ta och duscha nu och sen krypa ner i sängen och kolla på en film. 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: