jennieahlund.blogg.se

Onsdag 10/7?

Kategori: Allmänt

Det är Onsdag idag va? Och den 10/7? Jo, jag tror de. Har knappt koll på dagarna längre. Är van att gå i skolan på vardagar och ha fasta tider där varje vecka och sedan vara ledig på helgerna. Men nu i sommar så är det ju inte riktigt så. Jag kan få jobba eftermiddag ibland och förmiddag ibland. Vara ledig på vardagar istället för helger och så. Så de är lite omställnig. Känner mig väldigt ofta vimsig på dagarna för jag inte har någon koll på vad de är för dag eller vad det är för datum. Man kanske har kommit in sig lite i det fram till skolan börjar igen. 
 
Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Hade tänkt försöka ta mig ut och jogga på förmiddagen men hade ingen ork eller nå. Gjorde ett försök att resa mig ur sängen men blev kvar sittande framför datorn, vilket jag har lite dåligt samvete för. Sen va de ju försent att dra ut och jogga eller åka till gymmet, Va ju dags att åka mot jobbet nästan i alla fall. 
 
När jag vaknat till liv så åkte jag. Fast de blev donken först. Några Cheese burgare blev köpta i driven och sedan åkte jag till en vän som bara bor en bit ifrån där jag jobbar. Jag bor själv 45min bort från jobbet så har en bit att åka. Men min vän är utomlands vilket jag tycker är jätte fuskit. Va i alla fall dit och kollade till Katterna så att dom mår bra. Behövde få mysa lite med dom också även om de bara var en som var hemma när jag va där. 
 
Sen va de bara att åka vidare till jobbet och jobba 12.30-21.00... Trivs jätte bra där och ser nästan framemot att åka och jobba. :-)
 
Nu sitter jag hemma och tänker bara ta de lugnt resten av kvällen. Blir nog en film eller två och försöka sova. Imorgon är jag ledig igen. Vart ledig två dagar innan nu också. Så tänker nog ta sovmorgon och sedan försöka köra något pass kondition eller gym. Eller kanske blir båda. Hoppas på att vara piggare imorgon i alla fall. 
Mamma, Pappa och brorsan hade ätit pizza när jag kom hem och de fanns en bit kvar som jag inte kunde låta bli så nu har jag smält i mig en bit kebabpizza också. Ännu mer dåligt samvete.. Specielt när jag egentligen slutar äta kl.19.00. Men tar de en annan gång.
 
Dåligt samvete för vad jag ätiti och för att jag inte tränat. Inge bra. Måste bli skärpning på de nu!
 
 
Från när jag va på väg hem ikväll...
Pizza biten jag smälde i mig...
 
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: