jennieahlund.blogg.se

Torsdag och fredag

Kategori: Allmänt

Skrev inget igår men hände inte mycket heller. Sov till ett och sedan blev de rätt så lugnt ett tag. Tog mig ut för att försöka jogga igen men sket sig fortare än i tisdags. Efter bara hundra meter hade jag andnöd. Gick för att se om jag kunde få tillbaka andligen men va bara att ge upp när de kändes som huvudet skulle sprängas på mig. antagligen pga syre brist. Så gick hem igen. kroppen är nog för stressad just nu. :-(

Sara ringde sen efter vi ätit och frågade om jag ville följa med henne och barnen på berget då de va trivsel kväll. Klart jag ville de :-)

Va där och lyssnade på lite musik och umgicks innan de va dags att åka hem och bara slappa.




Idag klev jag upp vid tio och packade och åkte sedan för att få knät tejpad. Ni kan få se bild en annan dag och sedan vidare till mormor för att träffa henne en stund och hjälpa till med datorn. Åkte senare vidare mot jobbet för att jobba 14.00-22.00. :-)

Nu sitter jag hos en vän jag ska sova hos och ska snart lägga mig. Imorgon ska jag iväg och leka lite med mina tremeningar. blir nog lite bad och bus.

Hoppas alla har haft en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: