jennieahlund.blogg.se

Både bra och dålig vecka

Kategori: Min resa till målet...

Inte skrivit på några dagar nu men haft några väldigt jobbiga dagar. I Måndags blev de inge träning och heller inte i Tisdags eller igår. Mitt gymkort är ju borta tror jag skrev de i måndags men håller på fixar nytt nu. Väntar på de bara. Tur jag har en vän vars sambo är med i stryrelsen på gymet som kan fixa nytt så jag slipper vänta och möta upp någon där. Igår tänkte jag ut och jogga när jag kom hem men när jag klev ur bilen var de alldeles för kallt för mig och jag vågade inte riskera att få ondare då smärtan blir värre när det är kallt. 
 
När det gäller kosten så har de inte fungera så bra men har bestämt mig för att fortsätta äta kolhydrater, pasta och så fram tills det inte händer nå mer. Har inte följt kosten så bra den här veckan och frukost har de inte alls blivit knappt lunch och så heller. 
 
Men eftersom att jag börjat väga mig hemma hos Fredrik nu och inte är där imorgon så blev det vägning och mätning imorse istället. -1,2kg på vågen och -0,5cm runt midjan (Mäter på tjockaste delen). Så de är ju bra i alla fall.
 
Målen jag hade den här veckan flyttar jag fram till nästa vecka. Eftersom inget har fungerat den här veckan. Så det får bli så. Försovit mig varje dag den här veckan också. Inge bra alls. Så de blir också nästa veckas mål igen att ta mig upp i tid på mornarna men mer om de på Söndag. 
 
I Tisdags mådde jag inte alls bra och åkte istället för till skolan så åkte jag till älsklingen och satte mig där och pluggade och kollade på Greys hela dagen. Satt från nio på förmiddagen fram till halv nio på kvällen innan jag var klar medn en uppgift. EN... Och de va en lätt uppgift så de är ett bevis på att varken min hjärna eller kropp fungerade som det skulle. 
Igår var jag i skolan samtidigt som jag inte alls var här. Mådde inte bra men åkte i alla fall. Tog mig igenom dagen i alla fall. 
Men mår inge bra. Min min rygg och nacke plågar mig så in i helvete. Provade att vara utan tablletter under en tid men vet inte riktigt om de blev bättre eller sämre. Har i alla fall börjat äta dom igen. Fredrik sa i alla fall att de va en rejäl värme skillnad på min rygg nere i svanken speciellt och de tyder oftast på inflammation så jag vet inte ja. Sist jag hade så, sa ju läkaren att de inte va inflammation men de beror väl på något i alla fall. Får se om det blir någon skillnad nu, när jag äter tabletterna igen. Även om jag inte tycker om att äta dom. Ska hämta ut mer idag också. 
 
Sitter just nu i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja. Helst vill jag bara hem och lägga mig nu men slutar tolv så är inte så länge kvar i alla fall och de är skönt. 
 
Ska förflytta mig in tillbaka till klassrummet nu och vänta. 10min kvar till lektionen börjat bara.
 
Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: