jennieahlund.blogg.se

Greys

Kategori: Allmänt

Skickade upp älsklingen i sängen för att jag skulle få lugn och ro när jag skulle kolla på Grey's anataomy men så märker jag att jag har redan sett avsnittet. Trodde jag inte hade de men tydligen hade jag gjort de. Jag som såg framamot att se ett nytt avsnitt och väntat. Ibland är de inge bra att sitta och leta och kolla på serier via internet när dom går på tvn. Men men... Bara att vänta tills nästa vecka då. För då borde jag inte ha sätt de..
 
Å jag skickade inte riktigt upp honom men han ska ju upp fem imorgon bitti så han behhöver komma i säng i tid som även jag borde göra på vardagarna även om det är väldigt svårt. Måste försöka skärpa mig med de. 
 
Ikväll gör det inte så mycket egentligen för jag ska inte till skolan imorgon. Skulle haft en lektion imorgon men eftersom att jag ska till hudik på MR så blev de inte så. Skulle bara hinna vara med ca 45min och sen åka igen känns lite onödigt och de höll läraren med om när de är 1,5h eller 2h lektion minns inte riktigt. Skulle vara tvungen att åka till Fredrik igen för att han ska följa med och vi ska åka hans bil. 
 
Men på fredag är jag i skolan igen men önskar just nu att jag va ledig då men bara att bita ihop och åka. Hoppas på att smärtan inte blir så mycket värre också. Jag klarar inte mycket mer smärta just. Har kort dag då också 8.00-10.40 så de är skönt i alla fall. 
 
Har lite mysigt när jag sitter här och kollar på avsnittet jag redan sett också. Cassi ligger bredvid och myser med mig. Båda låg på mig ett tag tills jag var tvungen att resa på mig, då blev de lite sura och Pigge gick men Cassi la sig bredvid i soffan. Hon har blivit så gosig den senaste tiden. Förut stack hon direkt man försökte lägga henne på magen. Man fick klappa henne om hon lagt sig men mer va de typ inte. Man kunde ibland hålla i henne en kort stund. Nu är hon så mysig och kommer och lägger sig bredvid henne eller lägger sig på magen eller benen om man ligger i soffan. Extra mysigt när båda ligger på magen eller benen och myser med en samtidigt. Händer ine så ofta för de är rätt duktiga på att retas med varandra men de är mysigt de stunder den händer :-)
 
Men ska avsluta detta inlägg nu. Greys är snart slut och då ska jag göra ig iordning och gå och krypa ner i sängen bredvid älsklingen och på värmedynan och försöka att inte gruva mig allt för mycket inför imorgon.
 
God natt och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: