jennieahlund.blogg.se

Hemstudier

Kategori: Min resa till målet...

Skönt att börja veckan med lite sovmorgon och hemstudier. 
 
Anledningen till att vi har hemstudier idag beror på att lärarna har verksamhetsplanering. Fast kanske inte ska säga vi heller. För vissa i min klass har  ändå skola för de är förflyttningsteknik idag också men jag har min på Onsdag förmiddag så därför är det hemstudier för mig. Väldigt skönt tycker jag fast lite svårt att komma igång pga huvudvärk. Skulle vilja lägga mig och sova en stund til egentligen men måste försöka få något gjort i alla fall.
 
 
 
 
Har kommit så långt att jag har tagit fram böckerna i alla fall och ska efter de här inlägget ta och börja med något av dom. Blir nog att börja med den uppgift som egentligen skulle ha varit inne och sen ta den uppgift som ska vara inne denna vecka så får jag ta den stora uppgiften sen som vi har till 11december på oss att jobba med. 
 
Ska även ta och betala lite räkningar sen men såg att en ligger kvar hemma, så får ta de en annan dag. Har ju till den sista på mig i alla fall. 
 
Hade tänkt kliva upp i vanlig tid idag men vaknade inte riktigt av klockan eller om jag inte riktigt brydde mig. Vet att jag knäppte av färsta larmet i alla fall. Men beror nog på att jag har hemstudier så spelade inte så stor roll. Vaknade halv nio i alla fall. 
 
Började dagen med en celsius och goodlife bar. Orkade inte koka nå ägg. Tände brasan och har kört igång en maskin tvätt. Sitter just nu men en kopp gtönt te och ska ta tag i pluggandet. Förhoppninsvis får jag lite sällskap av katterna sen också. Skulle ju vara mysigt.
 
Nä, måste komma igång lite innan det är dags att börja med lunchen.
 
 
 
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: