jennieahlund.blogg.se

Ingen bra början på veckan...

Kategori: Kondition

Skriver inge om målen denna vecka. Valt att inte riktigt ha några denna vecka. Målen från förra veckan sitter väl lite i fortfarande men samtidigt inte. Orken har gått lite ur mig på grund av att jag hade väldigt mycke smärta i helgen och så. Så därav har jag valt att inte ha några mål denna vecka mer än att typ ta mig igenom veckan. 
 
Igår fick jag äntligen mitt gymkort och jag gav mig iväg och tränade direkt. Körde 20minuter joggning/gång på löpbandet. Kändes bra förutom att jag fick väldigt ont i fötterna. Får de alltid när jag ska springa på löpbandet. Förstår inte varför. Måste spinga annorlunda på bandet än när jag springer ute. Glad att jag tog mig iväg i alla fall.
 
 
 
 
Men kosten funkade inte alls igår. Blev ett stort glas oboy och alldeles för många smörgåsar :-/ Hade smått ångest på kvällen men kan inte klandra någon annan än mig själv.
 
Idag däremot blev de ingen träning. Skulle träna men av vissa anledningar blev de inte så. KÄnns lite sådär men de va nog ändå ett bra val för jag hade ork till annat som handlar om att börja få ordning lite i vissa saker i livet och denna gång skolan med papper och så. Fick iordning på det i alla fall.
 
Kosten har väl vart sådär idag också.
Frukost: 1 Drickyoghurt (yoggi), 1 fralla med ost och skinka, 1 kaffe.
Lunch: 1 räkbaugette och vatten.
Mellis: 3korvar med bröd.
Middag: 1 schnitzel, majs och sås. 1 Goodlife bars. 1liter soda stream vatten med lime/citron läskblandning.
Fortfarande lite hungrig men ska försöka att låta bli att äta massa smörgåsar i alla fall. Blir max en ikväll.
 
 
 
Just nu sitter jag och kollar på fotboll men ska nog ta och hoppa in i duschen och sen kanske kolla på film eller om de blir fotboll. Är ju bara skit på tvn. Så får se vad jag tittar på sen. 
 
Just nu vill jag bara att klockan ska bli ca22.30 då älsklingen kommer hem. Fruktansvärt ont nu ockå. Nästan så att jag skulle kunna lägga mig för jag blir så trött av smärtan men vill vara vaken så jag hinner träffa älsklingen när han kommer hem.
 
Hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: