jennieahlund.blogg.se

Ingen träning

Kategori: Cruisingar

De blev ingen träning igår då jag inte mådde så bra och hade ont i nacken och axlar och på grund av de hade jag väldig huvudvärk så de blev ingen träning. Ska försöka ta tag i det till veckan. 
 
Vågen visade minus  0,5kg igår också och 0,5cm minus runt midjan. Så de kändes bra i alla fall. Vet inte om man kan lita på vågen så mycket men vi har köpt en ny nu som ska vara bättre. Men eftersom midjan minskat också så är de nog lite minus på vågen också. Till veckan blir det mer träning och förhoppningsvis mer minus på vågen och midjan också. 
 
Har Precis beställt en klänningen som jag ska ha som mål att kunna ha nästa sommar. En rockabilly klänning som jag kollat på några år nu men vart för snål men beställt den nu och ska ha den som mål att kunna ha på Bollnäs Summer Meet nästa år. Så triter motivationen är det bara att öppna garderoben och kolla på den. Så nu är det bara att kämpa på.
 
Varken igår eller idag har de hänt speciellt mycket. Vi var till Bollnäs igår och handlade lite och va på Max väldigt onyttigt men gott. Blev lite gott att dricka och äta på kvällen också. Idag har vi vart och tänt lite ljus men annars har vi bara varit hemma och tagit de lugnt. Blir lugnt resten av kvällen också. Blir lite god mat senare också och lite gott att dricka och så senare här hemma med älsklingen. 
Just nu sitter vi i olika rum vid en varsin dator men snart är det dags att börja med maten igen. 
 
Ska skriva lite och fundera på ett träningsprogram till veckan också. Som jag ska försöka klara med min smärta och hoppas på att den kanske minskar lite av träningen. Kanske minskar för stunden i alla fall.
 
Hoppas alla har en trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: