jennieahlund.blogg.se

Måndag

Kategori: Allmänt

Tillbaka i skolan idag. Rätt lugn dag, skönt att börja med. Men de va nog bara idag de va så, imorgon är lärarna nog inte lika snälla. Men bara att bita ihop inte allt för många veckor till nästa lov som är jullov. Som jag ser framemot även om jag inte ser framemot att fira jul så mycket men de är väl okej. Vill helst bara att ett slapp lov då. Får se om jag kommer jobba nå då eller inte. Får se om jag ringer eller inte och kollar upp de. 
 
Vaknade imorse och hade ännu ondare i nacken så de blev ingen träning idag. Vaknade även med smärta i svanken igen. Funderade ett tag på att skippa skolan men bet ihop och åkte i alla fall trotts smärta. På väg till skolan så va jag in på apoteket och köpte ThermaCare som är värmeomslag. Köpte för svanken i Fredags men fanns även för nacken som jag va in och köpte imorse då. 
Använde båda idag. Blev riktigt varmt i alla fall på svanken, den som man skulle ha på nacken satte jag över axeln som jag har ont i och de blivit bättre nu i alla fall. Får se hur de känns imorgon. 
 
 
 
Just nu är målet att kliva upp och köra morgon jogg imorgon bitti om jag inte vaknar och har jätte ont. Men målet är i alla fall kliva upp och köra på imorgon bitti så jag hoppas på det bästa. Skulle vara skönt även om klockan är ställd på 05.20. Så får väl se om jag ens vaknar av klockan så tidigt eftersom jag har svårt att kliva upp ändå. Men jag ska lyckas.
 
Nu sitter jag och pratar med älsklingen i telefon och ska sen krypa ner i sängen och försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon..
 
Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: