jennieahlund.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Söndag och skola igen imorgon efter en veckas lov. Ett väldigt behövligt lov kan jag lova. Har ju inte kunnat göra så mycket på grund av smärtan i speciellt rygg och nacke men har fått vila i alla fall och hunnit umgåtts med min älskade Fredrik. De har känts väldigt bra.
Men att de är måndag imorgon och skola igen känns inge vidare alls just nu. Vill inte tillbaka till skolan just nu. Känns mest jobbigt och så är jag rädd att smärtan ska bli värre när jag sätter mig i skolbänken. Så idag är de söndags ångest för hela slanten, även in de vart en mysig dag med hjärtat.

Vaknade med nackspärr imorse också eller inte riktigt nackspärr men en väldigt stel nacke. Försökt minska smärtan en del men går lite upp och ner. hoppas på bättring tills imorgon.

Ligger just nu och kollar på bron och sen blir de nog mys och film.

Imorgon blir de ett försök att jogga igen om nacken är bättre.

Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: