jennieahlund.blogg.se

Tänkt om

Kategori: Min resa till målet...

Vart mycket tankar dom senaste dagarna och så. Största målet är ju att gå ner i vikt men sen är de ju vårruset och tjejmilen.
 
Som jag skrivit också har jag tänkt flera gånger den här veckan att jag ska kliva upp och köra morgon kondition men inte kommit upp för jag haft svårt att somna på kvällen och för jag är så himla morgon trött, klart man blir de om man somnar för sent men i alla fall. Anledningen till att jag vill köra morgon kondition är för att man förbränner och kroppen kommer igång med förbränningen tidigt på dagen men också för att tror att jag kommer blir piggare och må bättre och att även smärtan kanske blir lite mindre om kroppen får röra på sig på morgonen och jag klarar mig bättre under dagen. Eftersom att jag har så svårt att somna på kvällarna, speciellt när jag sover hemma men jag är ju också så himla morgon trött så därför har jag tänkt om lite. Jag vill fortfarande köra morgon kondition men jag kommer inte göra de på engång.
Jag kommer istället att först försöka ta mig upp till skolan i tid och försöka somna i tid på kvällarna. När jag klarar de så kommer jag gå över till att prova köra något morgon pass ver vecka innan det blir fem dagar i veckan. Funderat mycket på de och de får bli så nu om jag ska kunna klara de till slut tror jag. Ska göra ett försök och ha det som mål också. 
 
Tänkte skriva om den här veckan imorgon hur den varit med träning och smärta och så. En liten utvärdering. Jag kommer också nu försöka att sätta något mål vecka för vecka. och se hur de går och gör utvärderingar vare Söndag hur det gått men ni kommer även få läsa lite om de under veckorna vad jag gör och tränar om jag inte tränar och även om de finns andra mål. Så så ser de ut nu och jag har funderat en hel del på det och de känns bra.
 
Ett litet steg i taget för att nå mina mål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: