jennieahlund.blogg.se

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tisdag idag va? Känner mig lite förvirrad vet inte om de beror på att vi hade hemstudier igår och att vi fick välja plats att jobba på nu på förmiddagen. Vet så mycket att jag börjar 13.00 på skolan i alla fall för jag tänker fuska och hoppa över friskvården idag. 
 
Ställde klockan på sex imorse för jag tänkte att jag skulle komma igång med att äta frukost på mornarna och hinna äta mellis innan lunchen, men tror ni jag lyckades kliva upp? Nä, vaknade vid halv nio idag med. Blir så besviken på mig själv. 
Haft svårt att sova dom senaste nätterna också vet inte varför om det beror på att jag kliver upp för sent på dagarna eller om de beror på nå annat. Att jag mest sitter kanske? Troligtvis men finns inte så mycket motivation till nånting just nu. Vet inte varför. Imorgon måste jag upp senast halv sju för att hinna i tid till skolan. Ska ha förflyttningsteknik som börjar åtta. Tror jag får be Fredrik att ringa och väcka mig. 
 
Får se om de blir någon träning idag eller inte. Tror jag ska åka hem direkt och försöka plocka lite på rummet istället så blir mamma lite glad när hon kommer hem från Stockholm. Hon och pappa åker idag och kommer hem på Torsdag. De ska se Orups julshow. Lite avis faktiskt. 
 
Borde plugga istället för att skriva här, så får väl försöka göra de då. Ska snart ta och käka lunch och sen åka, så hinner jag svänga in hos mormor och lämna mammas present också. Jag är inte hemma när hon ska firas och hon slutar sent när hon fyller år. Vi har köpt en gemensam hela familjen också så därför kan jag inte ge henne den tidigare. Så då får mormor ta den och då är de heller ingen risk att hon ser den och kan gå och vara nyfiken ;-) hihi.
Blir nog en sväng in på dollar också innan jag börjar om jag hinner. 
 
Nä, ska väl försöka få ner några rader i alla fall.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: