jennieahlund.blogg.se

Träningsvärk from hell

Kategori: Kondition

Har världens träningsvärk i låren efter att ha kört 30min boxercise idag. Kände av det redan under passet. Trodde aldrig jag skulle ta mig igenom hela ett tag då de kändes som benen skulle försvinna på mig flera gånger efter vi gort några upp hopp och lite sparkar. Hade jag inte kört med läraren hade jag nog inte fortsatt lika hårt men svårt att inte göra de när någon puchar på en. 
De va riktigt skönt att köra slut på mig men just nu vet jag inte riktigt om de va värt de med tanke på smärtan i benen. Smärtan i rygg och nacke är som vanligt. Men benen är fruktansvära just nu. När jag kom hem så slägde jag mig i sängen och sen kunde ag knappt böja på benen för de gjorde så ont och fick ag benen i böjt läge gjorde de ont att sträcka ut dom och kändes som jag inte fick dom riktigt raka. Men värsta va och böja dom, då smärtan gick ner i knäna och ner i smalbenen och kändes typ som de gjorde ont i skelletet. 
 
Provade använda tens-apparaten för tt försöka lindra smärtan lite och lite bättre är det nu. Men gör fortfarande ont. Kan i alla fall böja på benen utan att de gör jätte ont och de är skönt. Hoppas på att de är ännu bättre imorgon och verkligen att det inte är sämre imorgon.
 
 
Min tanke va att jag skulle jogga imorse men de blev inte av då jag inte kunde somna igår och gjorde de svårt att vakna imorse. Klockan ställd på samma tid imorgon så får se om jag tar mig upp imorgon eller inte hoppas på e i alla fall.
 
Kosten går rätt bra. Blivit lite fusk med att äta bröd på kvällarna men på dagarna är de sallad istället för pasta, potatis och ris som gäller i alla all. Så nästa steg är att börja med riktig frukost för den har jag svårt med men e blir nästa steg och sen blir de att ändra på kvällarna. Så får se hur de går. Känns bra än så länge. Hoppas på att de visar sig på vågen och midjan också. 
 
Dagens lunch blev nå kyckling med sås och sallad som jag köpte på skolan för jag glömde ta med mig matlåda imorse.
 Middag blev korvstroganoff och sallad. Just ja frukosten blev en drick yoghurt,
Nu på kvällen blir de nog någon smörgås. 
 
Just nu väntar jag på att min kärlek ska ringa och sen äta och sova.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: