jennieahlund.blogg.se

Utvärdering v.45

Kategori: Min resa till målet...

Skulle ha skrivit de här igår men mådde inte alls bra på grund av att jag var så trött och hade onte, så det får bli idag istället.
 
Veckan var inte den bästa när de gällde träning. Måndagen hade jag ju nästan nackspärr så jag vågade inte träna för de gjorde för ont. Tisdagen var jag ju med på Friskvården då vi körde boxrcise och efter de kunde jag ju knappt gå och hade ont på grund av träningsvärken och den vanliga värken att jag knappt kunde gå. Låren kramapade ibland och jag kunde knappt sätta mig eller resa mig för jag hade så ont. 
 
Träningsvärk botas bäst av träning sägs de ju men när man knappt tar sig fram för de gör så ont är det svårt. 
 
När det gäller maten har det gått rätt så bra. Fuskade lite och år någon smörgås på kvällen ibland men annars hade gått rätt bra. Tackade till och med nej till McDonalds i Torsdags då familjen skulle äta de. Jag åt istället nå köttbitar vi hade hemma. 
 
Vågen visade -0.8 i fredags midjan va ungefär den samma. 
 
Är väl inte jätte nöjd med veckan men bättre än jag ändå trodde efter att ha sett resultatet på vågen.
Men bara att kämpa vidare nu och se till att den här veckan blir minst lika bra!
 
Hoppas eran vecka varit bra också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: