jennieahlund.blogg.se

Utvärdering v.46

Kategori: Min resa till målet...

Skrev ju en del om veckan i Torsdags och så mycket skilland blev de inte under slutet av veckan. 
 
Jag fuskade en hel del med maten och de blev inte alls någon frukost. Lunchen och middagen blev sådär. Lunchen hoppade jag helt över ibland. Så kosten är jag inte alls nöjd med och lika så med träningen.
 
Blev ingen träning alls. Tappat bort gymkortet som jag skrev tidigare, så därför blev de ingen träningen. Jag hade för ont för att våga chansa och gå ut också jogga också. 
 
Smärtan va hemsk förra veckan också. Va hemma två dagar på grund av den. Inte speciellt roligt men vad ska jag göra när jag har så ont så jag bara bill gråta? Jag vet i alla fall inte och jag håller på bli tokig på smärtan är så less på den och de gör bara ondare och ondare. Tur de inte är långt kvar innan jag ska på magnetröntgen nu i alla fall. Är ju nästa torsdag jag ska dit.
 
Vågen och midjemåttet stod ju på minus i alla fall och de är väl nästan de enda som va bra med veckan. 
 
Helgen blev lugn, va på middag hos svärpäronen på Lördag. God mat och trevligt sällskap. Fick träffa Fredrik syster också för första gången. Gick bättre än jag trodde. Va även och kollade på judotävlinig på lördagen. Va en evighet sedan jag var där sist. Va kul att träffa lite folk och träffa go gumman Thea och även de andra barnen. 
 
Ja, så sumeringen av målen och så är inte alls godkänt i alla fall. Tog mig inte uppp i tid en enda ag på gtund av smärtan heller. Så vi får väl se hur de blir den här veckan. Skriver mer om de sen..
 
Hoppas ni haft en bättre vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: