jennieahlund.blogg.se

V.46

Kategori: Min resa till målet...

Vad har jag för mål denna vecka då?
 
Min tanke denna vecka är att kosten ska bli lite bättre och att jag ska försöka lägga till frukost varje dag. De kommer bli svårt men mitt mål är även att ta mig upp i tid till skolan och de innebär även att jag ska hinna äta frukost utan stress. Kommer bli svårt för jag har svårt att äta på morgonen men bara jag kommer in i det blir det nog lättare. De måste bli en vana. 
 
När det gäller träningen så ska jag försöka köra 3konitionspass. Troligtvis blir de jogga utomhus för som det ser ut nu har jag inget gymkort för jag har slarvat bort det. Har pratat med en som ska hjälpa mig fixa ett nytt då gymmet jag går på inte är bemanat jämt utan typ bara engång i månaden. Men än så länge går de ju att köra utomhus så länge de inte regnar. Lite halt ute men man får ta de försiktigt. 
 
Målet är fortfarande att klara 2km först utan att gå och utan att känna mig allt för död efteråt. 
 
Nu ska jag vila en stund och sen försöka ta mig ut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: