jennieahlund.blogg.se

V.47 - Utvärdering

Kategori: Kondition

Blev inte så mycke skrivet här förra veckan och de beror mest på att jag hade fruktansvärt ont och orkade inte göra något. Försökte hela tiden bara hitta någon ställning att stå, sitta eller ligga i som de inte gjorde så ont i och de gick inte så bra. Natten till Torsdagen sov jag knappt heller. Vaknade flera gånger trotts att jag sov på värmedynan. 
 
Veckan va inte så bra heller. Tränade en dag och de va på måndagen. Tog mig då igenom 20min på löpbandet med variation av jogga och gå. Lite besviken på mig själv att jag inte tog mig iväg fler gånger men när smärtan tar över är de svårt. I måndags märkte jag ändå att smärtan försvann när jag blev riktigt varm men efteråt fick jag världens huvudvärk och de beror nog både på att smärtan kom tillbaka men att de blev värre för att jag spänt skuldrorna, axlarna och nacken när jag sprang och inte stretchat ut dom när ja va klar. Måste komma ihåg att prova göra de nästa gång.
 
Kosten funkade inte heler förra veckan. Har alldeles för dålig karaktär nu när det gäller de. Blev alldeles för många smörgåsar och de blev även en kebabrulle. Besviken på mig själv.
 
Vågen visade plus. Hade både ätit och druckit när jag ställde mig på den men de va för mycke plus för de. Så de är jag också besviken på men måste vara mest vätska eller nå för midjan va den samma så de är ju bra i alla fall. 
 
Va i skolan varje dag förra veckan och de är ju ett plus även om de var väldigt plågande kan jag lova. Ville stanna hemma flera gånger men tvingade mig dit. Försov mig endast en dag också, så det går framåt med att kliva upp på mornarna. Nästa steg blir att komma upp så jag hinner äta frukost innan jag åker också. 
 
Inte speciellt nöjd med veckan. Men kan bara klandra mig själv. Får se till att nästa blir bättre istället.. Bara att kämpa vidare.
 
Hoppas ni haft en bättre vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: