jennieahlund.blogg.se

V.48 - Mål

Kategori: Min resa till målet...

Den här veckan har jag egentligen inga speciella mål. 
 
Ska försöka ta mig upp i tid på mornarna och hinna äta frukost innan jag ska åka.
2konditionspass vill jag ta mig igenom.
 
Och självklart vill jag försöka hålla kosten så de inte blir mer plus utan minus på vågen. 
 
Mer än så har jag inte denna vecka. Känns som de är bättre att ta små mål vecka för vecka nu och försöka komma igång med alls och sen dra igång på allvar efter jul. 
 
Har redan börjat planera för våren 2014 också. Har ett mål fram till nyår nu att gå ner under en vis kilo. Sen dra igång på allvar 1Januari. Kommer bli tufft nästa år men samtdigt är de här något jag vill. Så det är bara att kämpa på. 
 
 
Vad har ni för mål denna vecka?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: