jennieahlund.blogg.se

Dagarna går

Kategori: Min resa till målet...

Dagarna går och ibland alldeles för fort. Idag är det dag 29 och det går inge vidare alls för mig. Kan inte träna pga ryggen och tabletterna jag fick utskrivet har inte hjälpt nå alls. Nu är dom slut och pratade med läkaren i fredags och då hade svaren från blodproven kommit och de va inga täcken på inflammation. Så jag ska dit igen om ca två veckor, han hade ingen tid tidigare så jag får väl gå och ha ont då. Inte speciellt roligt men bara att försöka stå ut. Mest rädd att skolan kommer bli lidande på grund av smärtan. 
 
Kosten börjar gå åt rätt håll i alla fall och det känns skönt men de går trögt och motivationen finns inte riktigt. Men måste försöka ta mig igenom de. Mår inte bra som det är nu
 
Har inte så mycket att skriva om egentligen. 
 
Ska ta alvedon nu och vänta på att hjärtat kommer hem. 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: