jennieahlund.blogg.se

Eldning + Pluggning

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och försöker plugga lite medans hjärtat är ute och klipper gräs. Har hunnit eldat lite ute på förmiddagen också. Jag kollade mest på medan hjärtat jobbade :-)
 
 
Som jag skrev sitter jag just nu och pluggar kollar även på Grey´s samtidigt men går lättare så nu när jag mest ska renskriva i alla fall. Är Speicalpedagogik jag sitter med just nu och ska göra lite på psykiatrin sen också. Helst skulle jag bara vilja slappa men det är väl som det är. Ska bli skönt att får bort de sen och kunna tänka på kommande uppgifter istället. 
Går bara en vecka i skolan och sen har vi höstlov, ska bli riktigt skönt kan jag lova.
 
Nu ska jag fortsätta skriva så det blir klart någon gång.
Hoppas alla har en trevlig lördag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: