jennieahlund.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

Har haft en toppen helg och jag hoppas alla andra också haft de. 
 
I Fredags så hade Sara inflyttningsfest. Jag följde med henne hem redan efter skolan då F skjutsade mig till skolan på morgonen för att jag skulle slippa åka hem till honom och sen ta bussen in till stan igen. Så jag följde med Sara istället och umgicks med henne innan och gjorde mig iordning där. Vi drack och pratade lite. Blev rätt lugnt va inte så mycke folk vilket jag tycker är skönt. Synd var bara att jag var så fruktansvärt trött och okade inte vara kvar så länge. Åkte vid tio. Dom andra skulle ut på krogen senare också och de hade jag redan bestämt mig för tidigare att jag inte skulle för jag tycker de inte är nå roligt att gå på krogen. Mycket folk och trångt. Alltid för hög musik, man hör ju inget när man försöker prata. Stunden jag var där va trevlig i alla fall hos Sara. Hjärtat kom och hämtade mig istället och vi åkte hem till honom och myste istället. 
 
På lördagen rensade vi Fs garderob. Blev en hel del som försvann och mer kommer försvinna framöver. Blev bra och vi hade väldigt roligt samtidigt. På kvällen blev de mest ta de lugnt och mysa. 
 
På Söndagen gjorde vi en utflyckt till Hårgaberget. Va riktigt mysigt. Jobbigt att gå bara men de lättade smärtan i svanken och de va skönt. Har lite träningsvärk i höften nu bara.
 
 
 
 
 
 
 
 
De har vart en väldigt bra och mysig helg!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: