jennieahlund.blogg.se

Ja ni

Kategori: Allmänt

Ja, vad ska jag skriva då. Vet faktiskt inte. Vart hemma från skolan idag pga att jag vaknade med rejälhuvudvärk och smärta i större delen av kroppen. Känns inge vidare. Har legat större delen av dagen och bara vilat. Mår lite bättre men inte bra. Ska väl försöka ta mig till skolan imorgon i alla fall. 
 
Skulle ha pluggat men koncentrationen som behövs finns inte :-( Ska försöka senare igen. Ska väl göra lite mat så småning om också orkar egentligen inte men man måste ju. 
 
Helst skulle jag vilja att kärleken kom hem nu så jag fick lite sällskap. Är hos honom nu. Skönt att vara här istället för hemma. Har sällskap av katterna i alla fall :-) Fast dom är inte så sällskapliga idag dom heller. Ligger mest och sover. En av dom Cassi har tagit min datorväska och lagt sig och sovit på. Hon ser ut att ligga väldigt skönt i alla fall :-) 
 
Har faktiskt suttit och kollat lite på löpningscheman och så. Vill verkligen börja träna igen men vet inte om jag vågar ännu. Ska tillbaka till läkaren 22/10. Vet inte om jag ska vänta eller om jag ska göra ett försök att börja lite smått. Kanske med promenader i alla fall, så får jag se sen. 
 
Nä, om man skulle ta och göra lite middag då och sen lägga sig igen..
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: