jennieahlund.blogg.se

Jobbiga dagar

Kategori: Allmänt

Har haft några riktigt jobbiga dagar. Gått igenom en hel del jobbiga saker i skolan och det tar verkligen kol på mig. Inte orkat göra någonring nästan. Efter skolan både igår och idag har jag bara legat i soffan eller sängen och sovit eller kollat på Grey´s Anatomy. Vet inte vart all ork tagit vägen. Den är som bort blåst. 
 
Imorgon ska jag skriva klart dm två sista skoluppgifterna vi har just nu och sen ska jag njuta av höstlovet och se till att njuta av de och ta de lugnt och komma igång lite lätt med träningen igen och tänka igenom mina mål ordentligt och hur jag ska gå iväga med dom, för att nå dom. 
 
Va och hämtade ut mer tabletter idag också. Har fler gånger att ta ut också. Är samma tabletter jag fick sist och då hhjälpte dom inte så mycket. Får hoppas dom hjälper bättre den här gången. Kanske behöver äta dom under en längre period för att dom ska hjälpa också de vet jag inte. Att träna igen kanske lindrar lite också. En balans mellan båda kanske är bäst, jag vet inte. Men de är bara att vänta och se. 
 
 
14 tabletter om dagen sammanlagt ska jag äta den här gången också. Så bara att hoppas på det bästa.
 
 
Kollar på Grey´s Anatomy nu och väntar på att maten ska bli klar. Hemma gjord pizza blir det idag. Gott :-)
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: