jennieahlund.blogg.se

Läkarbsök

Kategori: Allmänt

Idag har jag äntlilgen fått träffa läkaren igen. Han  gjorde en till undersökning på mig och sen fick jag ta ännu mer prover. Läkaren börjar nu fundera på om jag har en reumatisk sjukdom och de va väl de och nå annat proverna skulle kollas med. De blir troligtiv också en magnet röntgen när man nu får tid på en sån. Är ju väldigt lång väntetid på såndant. Så vi får väl se. Känns som jag fått träffa en läkare som tar mina smärtor på allvar och vill hjälpa och inte bara skickar hem mig och säger att dom inte hittar något. Fick även mer tabletter utskrivet. Skulle väl ta ca 3veckor innan jag får svaren. Så nu är de bara att vänta och se.
 
 
 
 
Jag får börja träna igen också men kommer försöka ta de väldigt lugnt nu i början. Ska bli skönt att komma igång igen och kunna sätta upp mål. Har funderat på vad jag vill och tror jag bestämt mig nu. Men ska tänka igenom allt ännu en gång först innan jag berättar för någon annan. Än så länge är de bara Fredrik som vet om de. 
 
 
Nu ska jag ta och plugga lite och fundera lite mer.
 
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: