jennieahlund.blogg.se

Massage

Kategori: Kondition

Imorse blev de ingen sovmorgon trotts höstlov men de berodde på att jag skulle till massören. Tog massage för rygg, nacke och axlar och  tog även 10minuter med lampan (biolight) på svanken. Så får se hur länge jag slipper smärtan nere i svanken i alla fall. Nacke och axlar är det redan tillbaka på tyvärr. Huvudvärk som bara den efter massagen då massa spänningar släppte för en stund. Men efter att ha städat lite och så, så fick jag ont i nacken igen och huvudvärken blev därmed lite värre men gått över lite nu mot kvällen. Hjälper ju att ligga i alla fall.
 
När jag kom hem låg jag i soffan en bra stund innan jag städade och bakade bröd baugetter. Älsklingen blev glad när han kom hem och sen gjorde jag iordning middagen som idag blev snitzel, potatisklyftor och bea. Åt desutom en hel baugette innan så jag blev nästan poppmätt men till skillnad från bara förra veckan, så lät jag bli dom sista tuggorna som låg på tallriken och slängde istället. Hade de vart tidigare så hade jag ätit de ändå. Men hade redan ångest också efter at ha ätit baugetten.
Hjärtat kom med en pepparkaka idag och tyckte jag var värd den för jag hade vart så duktig och städat och bakat men jag tog den inte. De va han som var onyttig och åt den istället. Han som brukar gnälla på mig, hihi ;-)
 
Nu sitter jag och kollar på greys och lite massage utbilningar, ska snart hoppa in i duschen. Imorgon blir de att prova jogga igen om jag inte har allt för ont. Blir 2km då också. Hoppas på att går bättre imorgon än igår.
 
Hoppas era kroppar mår bättre än min!
HA de!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: